Nu er Qvik To Go åbnet på Vordingborgvej

Q8 i Næstved har i fem uger haft en særlig skurvognsbutik, mens den faste butik har gennemgået en stor renovering. Nu er Qvik To Go åbnet på Vordingborgvej.

23.04.2012 10:13

Q8s butik på Vordingborgvej har været igennem en omfattende renovering og har nu åbnet sin helt nye butik Qvik To Go.

Butikken er ikke blevet større, men et nyt design, en helt ny indretning og en ny glasfacade i hele butikkens længde har gjort butikken meget lysere og mere rummelig, så man nemmere kan finde det, man har brug for.

”Indretningen er helt speciel. Selvom butikken ikke er blevet større, virker den meget mere rummelig. Og så har vi jo også fået flere varer at vælge imellem på hylderne”, siger forretningschef, Vivi Alstrøm, der glæder sig over at kunne tilbyde kunderne et udvidet sortiment inden for bake off, kager og food to go: ”Vi har både fået nogle nye kager og nye frokostmuligheder, som vi glæder os over at kunne tilbyde kunderne.

Blandt de nye alternativer til den klassiske franske hotdog er f.eks. de varme madbrød, pizzastykker med pesto og kyllingepinde med grøntsager. Derudover har stationen også fået et større udvalg af kager og wienerbrød, men det er nu mere til dem, der skal have det med hjem til kaffen.

Butikken har selvfølgelig stadig de gængse tankstationsklassikere som franske hotdogs og pølsehorn. Og som vanligt hos Q8 kan man få en gratis kop varm kaffe, te og kakao, hvis man vasker sin bil i vaskehallen.

Åbningstid

Hos Qvik To Go kan man købe sit friskbagte morgenbrød allerede fra kl. 6 på hverdage og kl. 7 i weekenden. Om aftenen lukker butikken kl. 22 bortset fra fredag og lørdag, hvor butikken holder åbent helt til kl. 23.

Qvik To Go

Qvik To Go er Q8s kæde af convenience butikker, der tilgodeser de behov, som nutidens forbrugere har. Her skal det være nemt og hurtigt at finde det, man søger, og varerne skal være af god kvalitet, hvad enten der er tale om food to go, økologiske produkter, kølige drikkevarer eller varm kaffe. Q8 er i øjeblikket ved at renovere alle sine butikker landet over, og har netop åbnet Qvik To Go nr. 100 i Nyropsgade i København V.

Nærmere oplysninger: